Kizlar selam 👋🏻 dün doktorum çatlatma iğnesi yaptı 2 3 ay takip edelim eğer ona rağmen gebelik olmaz ise rahim filmi isticem dedi. Tüplerin tıkalı olabilir tıkalı ise tüp bebek önereceğim dedi. O kadar modum düştü ki anlatamam 😔 dünden beri aklımdan çıkmıyor. Eger öyle bise varsa tek çözüm gerçekten tüp bebek mi oluyor 😔