Ebru_222 Merhaba 9+5 günlük hamileyim. Bir haftadır açık kahverengi lekelenme yaşıyorum. Doktorum önemli değil dedi, progestan başladık. Aynı durumda olan var mı?
Leydaaa_12 Ebru_222 maalesef ben varım aynı durumu yaşayan yapacak birşey yok Allah korursa bebeklerimize hiçbirşey olmaz bazı doktorlar normal kabul ediyor bu durumu ama ben fark ettim ki ayakta fazla kalınca bir iş yapınca oluyor özellikle gece tuvalet için kalktığımda peçete de görünce çok moralim bozuluyor 😔
irem_ctn7 Ebru_222 kuzum bende yaşadım sabah akşam progestan( fitil) kullandım. Benim tsh değerim yüksekti ondan lekelenme oluyordu şükür 15+3 olduk hatta cinsiyeti bile öğrendik bugün ❤️ Canını sıkma korkmada düzenli ilacı kullanıp bolcana istirahat et ayaklarının altına yastık koy emin ol geçiyor ❤️
otekidunyali Ben de 9+4 aynisi oldu progestan verdi ultrasonla ve alttan muayene ile baktı kanama alanı yok sıkıntı yok dedi
Ebru_222 otekidunyali bana da karından bakmıştı ilk yaşadığımda gittim cumartesi tekrar kontrolüm var. Dün hiç gelmemişti Yani 2 gün geliyor 1 gün gelmiyor gibi ilerledi 1 haftadır. İnsan çok tedirgin oluyor. Normalde çalışıyorum izin aldım 1 haftadır evden çalışıyorum hareket etmemek için. Ne zaman biter acaba?
Ebru_222 otekidunyali bana da kanama alanı yok şu aşamada soru. Görünmüyor dedi, kasıklarım da ağrıyor adet ağrısı aynı insan korkuyor, cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum. Şuan yerleşme kanaması olmaz gibi ilk zamanlar da oluyor o sanki
otekidunyali Ebru_222 ben evdeyim sürekli uzanıyorum ve ağır bir iş yapmamaya çalışıyorum. Doktora gittikten sonra 2gün lekelenme şeklinde devam etti sonrasinda kesildi. Şuan 10+5im akıntı vs yok. Reçetemde bir de cinsel perhiz yaziyordu ona da dikkat edin. Evden çalışın elinizden geldiğince. İlk 3 ay önemli tutunabilmesi açısından. Ebe bi arkadaş da yerleşme kanamasıdır dedi oluyormuş bu haftalarda. Ama tedbiri elden birakmayalim her kapıya çıkabilir sonucu. Sizin de kesilir biter inşallah en kısa zamanda🙏🏼