Dil_sa her an beslenmen gerek diye bir şey yok ancak açta kalmaman gerek tabi tansiyon düşüklüğü,baş dönmesi olur. Bebek zaten senden dolu dolu herşeyi alacak ve yemeye ihtiyaç duyacaksın :) sadece dikkat etmen gerekenlere dikkat et doktorun zaten en güzel şekilde yönlendirir. Vücut ihtiyacı olanı istiyor ve sana yediriyor zaten. Hem çok başlardasın birkaç hafta sonra iştahın çok açılabilir de azalabilirde.