Semilk05 Dnzdmr92 canım fazla tavsiye edilmiyor bazen hatta Allah kimseyi oraya düşürmesin diyorlar ama çok yakınım yok
Edabebek Dnzdmr92 ben geçen sene yaptım doğum busefer yine orda düşünüyorum acılı evet biraz düzensiz ama doğum hane kısmı ilgi alaka rahatlık o kadar iyiki ben ordan başka bir yer dusunmuyorum
Dnzdmr92 Semilk05 eskiden öyleydi şimdi memnun gibi geneli dedim acaba sevilen gidilen bi doktor barmı doğum yapan varmı 😏
Genc_annee Aaa bende orda doğum yapmayı düşünüyordum niye kötü ki doktorlar mı kötü yoksa ilgili alaka mi ?
Dnzdmr92 Semanur-51 aslında göztepe zeynep kamil arasında kaldım kızlar . Şimdi şöle 2019 da ben doğum yaptım ebebğimi kaybettim ozmn göztepeye gidiyordum bebeğimi amelyat edecek doktor yok die zeynep kamile sevk edilmiştim memnundum . Ama göztepemi zeynep kamilmi arada kaldım Havva34 Genc_annee
Havva34 Bir sefer aciline gittim bir düzen bişey yok herkesin övdüğü kadar bir yer değil şimdi hastanemi değiştirdim Ümraniye kadın doğum hastanesi var yeni açılmış sayılır oraya gidiyorum ordan takipliyim aciline kaç sefer gittim ilgi alaka düzen çok iyi
Dnzdmr92 zeynozey teşekkür ederim bnde ekimde nasipse orada yapacam . Hangi foktora muayneye gidiyordunuz?