16esranur Hamilelerin içebilecegi tek ağrı kesici diyebilirim doktorum da bana yazmıştı ağrın olduğunda iç diye çok bacaklarım ağrıyodu 2 gün ağrı çektim günde 2 3 saat geçince ağrım başlayınca hep parol içtim tabi fazlası zarar diyolar ama parolu adetliyken de iciyodum adetimi kesmiyodu yani sadece ağrımı hafifletiyo bünyemi o kadar etkilemiyo kişiden kişiye değişiyodur tabi bu