5+3 haftamız.Dışarıdan yemek yemeye dikkat ediyorum ama bir kaç gündür canım pizza çekiyordu artık yemek zorunda hissettim kendimi ama yedikten sonra inanılmaz gaz olmaya başladı normalde de olurdu ama bu biraz aşırı gibi birazda gaz sancısı oldu bir sıkıntı olur mu acaba yada normal midir acaba?