Halidemat Bugün kontrolüm vardı 27+3 olmuş 1 kilo 34 gr.. Nasıl kilosu sizin nasıldı? Doktorum önden gidiyor gelişimi dedi aslında 26+5 miş.
Gmznr39 Halidemat ben 27+5 de gittiğimde 1 kg 480 gr dı doktorum çok kızdı bana bu kadar kilo alma diye bebeğim iki hafta önden gidiyormuş . Beni diyetisyene yönlendirmişti
Halidemat Elfibrhm2609 Çok güzel her gittiğimde kilosunu soruyorum. Artık yeri dar sadece suratını net görüyoruz parmak emiyor sürekli 😊😚Allah hayırlı doğum nasip etsin
Halidemat Elfibrhm2609 Üstelik baş aşağı duruyor doğum pozisyonunda bunada çok sevindim hep böyle kalır da ters dönmez inşallah
Elfibrhm2609 Halidemat hayırlısı olsun canım allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin benim de bugün sancim var belim çok ağrıyor kasiklarim kramp giriyor durmadan hayır olsun inşallah
Halidemat Esra070326 Benimki erkek. Sizin bebeğim cinsiyeti nedir? Sizinde kilosu çok güzel maşallah sağlıklı doğsun lar
Halidemat Gmznr39 Fazla kilolu bebek normal doğmadığı için kızmıştır.benimkine bir şey demedi kilosu güzel dedi 32 de rapor alacağım iznim başlıcak öğretmenlik yapıyorum şimdi zorlanıyorum
Gmznr39 Halidemat evet şekerden şüphelenmişti çok şükür ki çıkmadı , benimde 32 haftam 1ocak doluyor kısmetse 2 ocakta bende rapora başlayacağım , 3 haftadır normal rapor veriyor doktorum bana zorlandığım için
Halidemat Gmznr39 Ben yorulunca günlük rapor alıyorum sadece. Bazen başım ağrıyor halsiz oluyorum o yüzden. Raporum, 5 şubatta başlıyor
Halidemat Gmznr39 Ben yorulunca günlük rapor alıyorum sadece. Bazen başım ağrıyor halsiz oluyorum o yüzden. Raporum, 5 şubatta başlıyor
Halidemat Gmznr39 Ben yorulunca günlük rapor alıyorum sadece. Bazen başım ağrıyor halsiz oluyorum o yüzden. Raporum, 5 şubatta başlıyor