Arirang ben de yaşadım ilk gebelikte de ikinci gebelikte de. İlk gebelikte düşük oldu ikinci de yerleşme kanamasıyms ama ilaca başladım her ihtimale karşı hala da içiyorum cok şükür bisey olmadı 🤗 tedbir amaçlı hemen doktorunuza söyleyin dualarım sizinle kötü düşünmeyin artmadığı sürece bisey olmaz Allah’ın izniyle ama yatın hep iş yapmayın dinlenin 🫶