AslanBebeginAnnesi
organizasyon gereksiz geliyor bana ya 🥹 . Ben ilk gebeliğimde kapı süsü almıştım. Eşimin halaları şerbet falan yapmış mini bardaklar almışlar . Masa için örtü getirmişler çok güzel süslediler ama bana kalsa gereksizdi. Çikolata yaptırmıştım . Hastanede de arkadaşımın eşi çalışıyordu odaya güzel şeyler göndermişler şerbet vs.
Bana sorarsan çikolata, kapı süsü, lohusa şerbeti yeter
