Ben de evde ovulasyon ile takip yapıyordum. İki aydır yumurtlama göremedim. Adetim de olması greken zamanda oldu hep. Temmuz sonu doktora gittim. D vitamini, b12 iğnesi verdi. İğneyi bir hafta her gün vurulmalısın dedi. Bazen vitamin eksiklikleri de yumurtanın büyümesini etkiliyor dedi. Hormon değerlerimizin yanında vitamin değerlerimiz de önemli oluyor.