Misssitare slzttr 2. Trimesteri çook özledim🥲 hamileliği çok çok sevdiğim zamanlardı. Enerjiniz tavan olacak ama yinede kendinizi çok yormayın ve sağlıklı beslenin🙂
Annesininportakali53 slzttr hiç bilmiyorum yavaş yavaş 3. Trimester a doğru ilerliyorum ama bi sor bana 2. Trimester nasıl geçti anladın mı diye o kadar güzel ki zaten kıpır kipirim iştahım var bebisimin hareketlerini hissetmeye başladım çok güzel 💜