Sunay06 Hanımlar 36 haftalık gebeyim ilk hamileliğim ve bebişin kilosu 3300 olmuş ben normal doğum istiyorum ama bebeğimin baş ölçümü 2,3 hafta önde geliyor ölçüme göre doktorum normal biraz zor olabilir dedi benim gibi olup normal doğum yapan var mı
Esrraadil Sunay06 benimde 34haftada 3100 dikkat et kilo almasın fazla dedi baş çevresi normal ama karın çevresi ilerde benimkinin dee 🤷🏻♀️
Seyma_nur1 40 kadar beklerse biraz zor olur senin bu iki hafta içinde doğarsa sıkıntı olmaz herhalde kilosu 3500 felan olur en fazla
Sunay06 Seyma_nur1 vallahi bilemedim ya gerçi sağlıkla kucağıma alayımda varsın sezeryan olsun bu iki hafta sanırım doğurmam zor açılmam falan yok sancım çıkmadı
Esrraadil Sunay06 aynen öyle aç mı kalayım yaani anlamadım ki, abur cubur tatlı hiç bişey yeme dedi 🤷🏻♀️