Ben de kuru fasülye, nohut, barbunya haşlayıp attım buzluğa. Bezelye ayıkladım, soğan doğradım attım. Patates de doğrayıp atcam bugün yarın. Kaynanam sağ olsun içli köfte ile mantı verdi onları da attım. Kek, börek, poğaça pişirip atmıştım. Mikrodalgada ısıtınca taze fırından çıkmış gibi oluyor. Bir de malum kurbandan çıktık, etleri de yemeklik olacak şekilde eşimle doğrayıp porsiyonladık. Dolmalık iç de atmıştım geçenlerde. Daha başka neler atılır buzluğa acaba 😂