Ilk defa post aciyorum yanlis bisey yazarsam kusura bakmayın ben 2 gun önce zatuure oldugumu öğrendim ve bu sebebten ötürü antibiyotik tedavisine başlandı oyuzden 5 aylik kizimi emziremiyorum size bi sorum olucak benim tedavim bitene kdar sütümün kesilmemesi icin ne yapabilirim yanitlayanlara teşekkür ederim şimdiden..