Yok kolestazın en belirgin tanısı kaşıntıymış özellikle bende yoktu ama değerler yüksek sırf onun için yatış yapıldı kontrollü tutuyorlar gastroentolojinin muayenesinde karaciğerimde biriey çıkmadı perinolojinin muayenesine göre ya alacağız yada düzende tutulup biraz daha büyümesini bekleyelim bebeğin dediler perinoloji ise kaşıntı falan yok aldığın vitaminlerden dolayı karaciğer yorulmuş olabilir dedi safra asitleri testi yaptıralım ona göre gebelik kolestazı mı yoksa vitaminlerden dolayı mı diye 😅 bakalım sonuca göre karar verilecek