Selam kızlar🥰Ben 30+1 deyim ve doğuma çok az zaman kaldı Allahın izni ile🤲🏻Bir şey sormak istiyorum doğuran Anneler doğum sancısı nasıl bir şey yani tarifi hangi sancılara benziyor?Burada birisi yazmışdı qaz sancısı ile aynı diye doğum sancısı .öylemi gerçekten?Bana biaz bilgi vere bilirmisiniz?🥺😂🌹