tazecikannee Kızlar ben 5+0 dayım şuan progestan dex iğne ve pruloton iğne kullanıyorum siz ne zamana kadar kullandınız göbekte yer kalmadı artık kaçıncı aylarda bıraktınız iğneleri
Deleted4445656 tazecikannee 7. Aydayım oksapar kullanıyorum hala ondan önce tedavi iğneleri tabi daha siz o haftada göbekte yer kalmadı diyorsanız bizim vay halimize😅😂
minikturtam1 tazecikannee 6.haftanin sonunda çok fazla kanamam oldugu için igneyi kesmisti doktorum. Enox igne kullaniyordum ben. Kanamam ve kanama alanlarim olmasaydi. 3 aya kadar devm edecektik. Ama progestan igneyi 3 aya kadar kullanmistim.
mirage333 tazecikannee ben kalcadan progestan 50mg ( günde 2 ampul) olarak kalcadan vuruldum. 12. Haftada biraktirdı doktor. Gobek ve koldan oksapar vuruluyordum. Onuda 15. Haftada bıraktık.
Cerkess tazecikannee 12+4 de bıraktım 10. Hafta bıraktıran doktor da var annenın durumuna baglı bıraz da arkadasım 17 hafta da halen kullanıo lekelenmesı oldugu ıcın
Dorukkusumm Ben transfer hazırlık aşamasında da transferden sonra da hiç iğne kullanmadım şuan 8 haftalığız ecopirin kullandık en başından beri ve 12.haftada bırakacağımızı söyledi doktorum..