mrw32 2erkeksnnesi Benimde 2 oğlum var.3.oncelikli sağlıklı olsun ama gönlüm kızdan yana.bakalim ne diycek doktor.sizin içinde inşallah rabbim gonlunuze göre versin.
2erkeksnnesi mrw32 inşallah rabbim bize de olmayanın meyvesinden de tattırmayı nasip eylesin canım. Bende çok istiyorum hayırlı ve sağlıklı olarak bi kızım olmasını çünkü çok tatlı oluyorlar kız çocukları da inşallah o sevinci bize de yaşatsın yüce mevlam ❤️🤲🏻🥰