Kizkiza 21 temmuz regl oldum ama benim 4 gün öne çekiyor 18 olmam gerekiyorama bu aralar aşırı midem bulanıyor ve baş dönmem var test yapsam mı acaba çıkar mı acaba böyle bir durum yaşayıp hamile olan var mı acaba yardımcı olurumsnz
Ikra33 Kizkiza canım o kadar erken belirti olmaz. Daha adet tarihine var teste çıkmaz. Ben hamileligimi iki gün önce öğrendim erken gebelik testiyle. Bira daha beklemelisiniz stres yapmamalisin