Kullanici1 Merhaba kizlar fazla bulantı ve beslenememekten bugün hastaneye yatış yaptım Dr 12 den sonra bişey yeme usg cekilvek dedi. 11haftalik hamileyim bebeği net gorebilme şansım olacak mı acaba usg görüntüleyenler yazarmi lütfen