Aysegulsayhar Yarın yurtdışına çıkıyorum tam 31.haftadayım rapor istiyorlar mu uçak Seyehati için bu haftalarda yolculuk yapan varmı
Melike464860 Aysegulsayhar 28 haftadan sonra raporla alıyorlar. Yinede gideceğiniz firmayı arayın net bilgi alın
teachersrn Aysegulsayhar bana 24 haftalık karnımla sordular yurt içi uçuşuydu thy çalışanı 28.haftadan sonra rapor istiyoruz o yüzden soruyorum dedi yerinizde olsam riske atmazdım
ipekveatlas hayır hic bisey sormuyolar 31. haftada neden sorsunlar? 35ten sonra o ben 32. haftamda döndüm fransaya kimse bisey sormadı zaten ben bol giyindim çıkabilecek problemlerle uğraşmamak için. sen de öyle yap