Emos91 insallah hayirlisi olur. Sezeryan ve normal doguma cok defa sahit oldum yakinen . Aralarinda ciddi fark var. Biri dogumdan sonra tekerlekli sandalye ile ayik gelip bebegiyle daha guzel ilgilenip onu ilk sutuyle guzelce beslerken digeri sedyeyle baygin geliyor o arada bebege veriyolar mamayi anne ayilmaya calisiyor bebek onu koklayamiyor ilk dakikalar heba olup gidiyor. Anne bebegiyle koklasamadigi icin sutu gelmiyor . Kendiyle mi ugrassin bebegiyle mi ... arada cidden buyuk farklar var. Bu yuzden normal istiyorum zaten bebegim icin...