Bebeğim 2 hafta önce yani 35 haftalıkken 1 hafta önden gidiyordu. Bugün 37. Haftamda kontrole gittim doktor 37 haftayla uyumlu olduğunu söyledi. Doktora ama 1 hafta önden gidiyordu bebeğim dedim şimdilik bi sıkıntı yok dedi ben içine dert ettim. Böyle bir şey yaşayan var mı? 35. Haftamda 3 kiloya yaklaşmış olduğunu söylemişti doktorum şimdi kilosu 3080 gram