Oznr Kizlar merhaba e bebekten bebe kiyafeti alışverişi yapan var mi. Kumaslari falan nasil mesela 150 tllik alışveriş yaotim da sormak istedim
Burcu35 Oznr zıbınlar aldım ama kullanmak daha nasip olmadı malum🤰🏻 Ama kumaşları gayet güzel yumuşak pamuklu😊
Sehererkull Oznr merhaba canim ☺️ ben hemen hemen butun kiyafetlerini ordan aldim yikadim utuledim hatta daha kullanmaya baslamadim ama bazi kiyafetler bi kere yikamada bile kotu olabiliyo rengi gidiyo ama hic bir sknti yasamadm ve yumusaciklar ☺️
Bahar11mucize Oznr valla benimde çoğu şeyim ordan gayet güzeller şu ara yıkama işleminde başladım bişeyde olmadı 😊
Aysegull00 Oznr zıbın ve badilari çoķ güzel ben çok rahat ettim esnek olduğu için giydirmesi kolay oluyor geçende indirim vardı 4 liraya aldik uzun kollu badilari özelikle harika
Sinmn Oznr büyük oğlum 2,5 yaşında, neredeyse her şeyini e bebekten alıyorum.. kumaşları çok kaliteli, hele de atletleri.. sık sık yıkamama rağmen bir şey olmuyor.. hatta onun bebekliğinden kalanları şuan 1,5 aylık küçük oğlum giyiyor
Elcnerdgn Kesinlikle tekstil ürünleri cok güzel ben memnunum zıbınlı atletleri falan güzel yani yıkandığın da hiç deforme olmadı 👍🏻
Tosbik Oznr ben cok aldim ama daha kullanmadim. Kullananlar cok iyi oldugunu soyluyor kaliteli diyorlar
Kadze Oznr gayet güzel a dan z ye herseyi e bebekten alındı bnm yıkadık utuledk canta falan hazır usteliktr fiyatları da dısarıya göre uygundu biz alırken genelde indirimde oluyor pamuklu hastane cıkısları falan gayet güzel yani için rahat alabilirsin
Esracim Oznr ben mymio marka yazan bı Kuzulu tulum aldım. Makinede yıkadım hiç bir sorun olmadı mali çok iyi. Zibinlari da ordan aldım yıkadım bir sorun çıkmadı.
Fatimaylmz Ben yenidoğan takımı almıştım pamuklu çok güzel kumaşı ayrıca e bebekte indirimler oluyor takip ediyorum sürekli güvenerek alıyorum şimdiye kadar bir sorun yok 👍