Sevimm5234 ben ilk 14.haftada sanki karnimin icine biri dokunmus gibi birsey hissetmiştim. Sonrasında arada boyle içerden birsey kayiyormuş gibi hissediyordum.ama asla anlam yukeyemiyordum. Cünkü cok kücüktü Ve 17. Haftaya girdigimiz gece . Çok net ve ard arda 7-8 tene sert tekmelerini hissettim. Şook olmustum. Suan 24 haftalik olduk. Ve o gunden beri düzenli olarak her gun hissediyorum.