Pemberuya benim de ilk gebeliğim dusuk, kurtajdan 3 ay sonra deneyim demişti hekim biz 4 ay sonra başladık aylarca denedik nafile. En sonunda eşimle büyük bir kavga ettik cocuk meselesi yuzunden surekli ovulasyon takip ediyoruz duzenli bir is gibi iliskiye giriyoruz vs bunaldık strese girdik denemeyi bıraktık gebe kaldim. (9 ay sonra) su an yine düşük tehlikem var yatıyorum ama canım o stres var ya cok değişik bir imtihan tarif edemem. hayatını yaşa daha yeni evlisin gez toz başbaşa olmanin tadini çıkar hersey kendi zamanini bekliyor hayatta. Biz birbirimizi cok üzdük simdi anlıyorum hersey olacağına varıyor Allah gönlüne gore versin, utandırmasın 🙏