Bana doktorum bu ilacı yazdı. Araştırdığımda gördüm ki içinde domuz jelatini varmış. Bayer firmasının açıklamalarını okudum. İçinde domuz jelatini var ama sağlığa zararlı değildir diye bi açıklama cümlesi dıkkatımı cekti. Yani kendileri de açıkça kabul edilmiş. Ben kullanmadan bıraktım. Sizleri de bilgilendirmek istedim. Sağlığa zararı olmasa bile sonuçta bizim için haram kılınan ve dinen çok zararli bir şey. Siz de bilin istedim içeriğini. Siz de araştırma yaptığınızda görürsünüz yazılanları.