Kızlar gebelikte ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum… Normalde bacakları karnıma çeker öyle otururdum ama gebelikte zor oluyor sola yatsam solum tutuluyor sağa yatsam sağ.. aşırı sinir bozucu bir hal aldı. Yastıklar bile fayda etmiyor. Siz nasıl rahat ediyorsunuz uzanma yatma şekliniz nasıl ?? 🥹🥹Bu arada daha 4 aylık böyleyse 7-8 ayı düşünmek bile istemiyorum 😩