İki gündür bebiş midem de sanki acayip bir ağri var kaburgalarımda..Şehir dışında olduğum için dokturumu aradım rahim büyüdüğü için kaburgalar yer açmaya çalışıyor dedi magnezyum önerdi ama iki farklı ilaç söyledi biri ocean extramag diğeri magnorm sizce ne yapmalıyım?