Bugün bebeğimin 4 kilo üstünde olduğunu öğrendim ve doktorum sezaryen olacağımı söyledi şuan 39+5 haftalığım salı günü sabahtan doktor tekrar çağırdı sezaryen için 40+3 hafta çok fazla değil mi kafamda çok soru işaretleri var bu arada devlet hastanesine gidiyorum.