Gamzee66 36haftada gebelikte 2.kez covid oldum. İlki 9-10haftamdaydı ve bulantılar, idrar yolu enfeksiyonu, ağrılar derken çok zordu. Şimdi de erken doğum riskim var, ben sancım başladı sandım. Doktorum covid testi istedi, pozitif çıktı. Demem o ki, hiç canını sıkma. İlk 2 3gün zor oluyor sonra hafifliyor. Bol sıvı, kullandığın vitaminlere devam et dedi bana. Kan sulandırıcı ikisinde de içmedim. Şuan da gerek görmedi. Prpgesteron da kullanmama rağmen. En önemli şey bol sıvı alımı ve moralini yüksel tutmak. Geçmiş olsun