İyi akşamlar arkadaşlar. 5 Ağustosta doğum yaptım. Sezaryen olduğum için başta sütüm çok yoktu. Şu an damla kullanıyorum, göğüslerim şiş. Bebeğim emdiği zaman süt geliyor, akıyor. Ama genellikle çok sinirli oluyor ve bir türlü tutamıyor. Annemin yardımı ile tutturuyoruz. Yutkunma sesi geliyor, hatta ağzını çektiği zaman süt de akıyor. Ancak bir emzirme seansı neredeyse 2 saat sürüyor. Bu süre içinde defalarca uyuyor, uyandırıyorum emiyor. Emmesi bitince kendi çekiliyor ama ellerini yiyor. Her hastaneye gittiğimizde hemşireler vs aç diyor. Anne sütüne ek olarak doktorun tavsiyesiyle mama kullanıyoruz. Yine de ellerini emiyor bir türlü doymuyor. Bu durumu yaşayan ya da fikir verebilecek olan var mı? Uykusuzluktan çok yıprandım🙏🏻