Pasalarimmmmm Annecikler fazla çıkmış cnm tokluk bende açlık 91 tokluk 128cikmisti seninki baya yuksek
Deleted4445656 Annecikler yüksek diyecekler muhtemelen beni endokrin bölümüne yönlendirdiker diyet vericek muhtemelen çok meyve yiyorum şekerim yüksek çıktı 😅
Annecikler Deleted4445656 evet bende çok mevye yiyorum ondan olduğunu biliyorum anam bide oralarda uğraşacagiz sizin kaç cikti