Ayy kızlar doğumuma 8 gün var çok heyecanlıyım ve biraz korku var tabi sezeryan olacağım.
İnanılır gibi değil ama gerçek resmen ben anne olacağım benim bebeğim olucak evde 3. kişi olucak çok mutluyum duygularım nasıl anlatsam bilemedim karmakarışık duygular içerisindeyim gözyaşlarımı durduramıyorum annelik duygusunu tadacağım . Hamile olduğumu öğrendim daha dün gibi çok var zaman hiç geçmiyor diyordum ki 8 gün kalmış eşim işteyken hep canım sıkılıyordu şimdi diyorum 8 gün sonra canım artık hiç sıkılmayacak bi arkadaşım olucak yanımda onunla eğlenicem onunla vakit geçiricem çok değişik duygular gerçekten
Hamileliğimi de çok özleyeceğim çok sevdim ilk defa anne olacağım için çok farklı hisler hissettiriyor karnıma tekmlemesi kıpırtısı hıçkırması karnımın büyümesinide çok sevdim sadece buraya böyle bi anı bırakmak istedim olurda bebeğim bi gün büyürse girer bakarım dün karnımdaydım bugün kucağımda diye :)
▪️RABBİM İSTEYEN HERKESE ANNELİK DUYGUSUNU TATTIRSIN SAĞLIKLA GELSİNLER İNŞALLAH