Merhaba arkadaşlar
Hamile olduğumu yeni öğrendim kan testim pozitif çıktı henüz ultrason muayenesine giremedim doktor cumaya randevu verdi keseyi görmek için
Fakat sol kasığımda biraz ağrı var hatta iki gün önce sırtım belim çok ağrıyordu şuan onlar geçti
Şuanda sadece ara ara kasigim ağrıyor
Bir onceki gün de karnım agriyodu bıçak batar gibi
Dayanilmayacak gibi değil hafif ağrılar
Ama bunlar sorun mudur bilemiyorum
Acaba bebek yerlesmeye mi çalışıyor onla mi ilgili