zeynepsakr Kızlar selam devletin verdiği doğum parasına nasıl başvurucaz acaba e devletten diye biliyorum yalnız bir türlü bulamadım. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Birkuzucukbeklerken zeynepsakr e devletten değil canım sosyal yardımlaşmaya gidiyorsun bebeğinin ve senin kimlik fotokopinle beraber bı evrak veriyorlar sana onu dolduruyorsun başvuru yaptıktan 3 ay sonra yatiriyorlar