Gizem0654 Merhaba 3 aydan sonra bitkisel boyalarla saç boyamanın bir zararı olmadığını okudum ama saç boyatan var mı acaba hamilelik sürecinde ? 🫢
benguuusk Gizem0654 3 ay boyunca hıç boya sürmedim 3. Aydan sonra normal boya ile 3 defa dip boyası 1 kere balyaj yaptırdım hıçbirşey olmadı bu hafta tekrar dio boyası yapucam ama çok beklemiyorum ve doktorumun onayı var
Minnacksevdack Gizem0654 4. Ayımdan sonra amonyak içermeyen boya ile boyadım ben. 37. Haftadayım belki 3 kez boyamışımdır beyazlarım yüzünden 🙊
Asdfggff Gizem0654 ben ilk üç ay içerisinde yaptım doğal boyayla bir şey olmadı ama yine de acil değilse bekleyin
Nidakorkmaz Gizem0654 Gizem0654 37 haftalık olucaz yarın😂 boyattım vallahi pişman değilim boya da kimyasal mutfağı temizlediğimiz ozonlar da kimyasal. Çok farkı olduğunu düşünmüyorum. Sadece boyanırken maske kullandım o kadar
Gizem0654 Asdfggff bende normalde sarı saçlıyım ama cok koyu dipleri bi kötü geldi tek renk değişsem diyorum ama cesaret edemedim 🫢
Hicran-01 Haftamdayım cesaret edıp hala boyatamadım. Dr.um biri ben önermiyorum dedi. Diğer Dr. Um sıkıntı olmaz dedı. Bende kararsız kaldım. Ama Doğumdan önce boyatacagım.
Gizem0654 Asdfggff bugün 14+2 daha erken zaten sanırm ama ilerleyen zamanlar için doktora danışmak en iyisi sanırım dediğiniz gibi 🫣