Yuraka ben kullandım doğumda.
Dogum sancıları basladığı zaman suyun içine koyuluyo isminiz söyleniyo ve suya meryem ana suresi, ayetel kürsi duası okunuyo. Ben yiğenimi görevlendirmiştim. O yaptı. İnternetten duayı açtı ben dogum yapana kadar dua döndü durdu. Ama dogum yaptıgınız gibi görevlendirdiğiniz kişinin sudan çıkarması lazım. Kanama durmaz derler. Ben dogumdan sonra hastanede başka bir hamile bayana vermiştim dogumu kolay olsun diye. Sizde ister saklayın ister bir baska gebeye verin🌸