Sumeyyye Gebelikte her kanamanın tehlikesi vardır özellikle ilişkiden sonra oluyosa bi doktora gidin yani aksatmayın ya da ilişkiye girmeyin
Kader35 Sumeyyye teşekkür ederim bulunduğum yerden dolayı her zaman doktora gidemiyorum ama ilişkiyi keserim gidene kadar
Hcrksk Kanama çok önemli ihmal etmeyin.Allah korusun kesesine zarar gelmiştir,düşük riski vardır va kendinizi riske atmayın.gebelikte hiç bir kanama normal değil
Minikanne06 Bendede olmuştu bi kere araştırdım vajina girişimde gebelikten dolayı minik minik birsürü kan damarı biriktiği için ilşkiden dolayı kanama meydana gelebilir normalmiş.. ama arkadaşımınım ilişki dışında da ara sıra kanaması oluyodu ilişkiden sonra da kanaması oluyodu doktoe yasak koydu hep düşük riski vardı tehlikeli gebelikti sizinde öyleysw girmeyin doktora sormadam bence