oykumm_1233 Ssmerve10 21 haftalık hamıleyim bende kullanıyorum ama şöyle eşim yaktıgında ondan 2 kere çekiyorum bütün halde yakıp içmiyorum , dün detaylı usg ye girdım şükür bebekte bı sıkıntı çıkmadı inşallahta çıkmaz Allah bırakmayıda nasip etsın gercekten zor
biranneadayi15 Ssmerve10 benim halam iki çocuk doğurdu iksindede günde bir paket bitiriyordu doğumları zamanında sorunsuz vajinal doğum oldu şimdi çocuklar sağlıklı gözüküyor hastalanmıyorlar bile ama bunun acısı ileride çıkar şimdi belli olmasa bile ileride sorun yaratır illaki bende sigarayı çok seviyorum içmekten çok zevk alıyorum ama bunu bebeğime yapamam onu zehirleyemem anlaşılan böyle bir soru sorduğunuza göre bırakmaya niyetiniz yok inşallah bebeğiniz sağlıklı olur
biranneadayi15 Ssmerve10 bildiğin sigarayla aşk yaşıyordum çok seviyordum hatta en yakın arkadaşım derdim 😂 ama içimde bebek varken aklıma bile gelmiyor 😌
Ssmerve10 biranneadayi15 midem bulanıyor içemiyorum zaten doğru düzgün ama içime çekiyorum yalan söylemiyorum
okunmusciklet Anne1010 çok şükür gene çok uzun kalmamış inşallah hızlı toparlar kendini bizimde erken doğum riskimiz var çok korkuyorum 😔
Anne1010 Allah’ın izniyle korkma. Ben hep erken doğum yaparsam çocuğumu alırlarsa sütten kesilirim dayanamam falan dedim. Sonra gittim baktım el bebek gül bebek bakıyolardı. Belki ben o dikişlerimle bebeğime o kadar ilgi gösteremezdim. İçini ferah tut.