Miniklerin_annesi67 Zeh123-ra bu bebegin gelişimine göre değişebiliyor ama 39 da idaeal bı gün bence bir sorun olmaz
Busrabetul Geç değil benide 39+2 günlükken sezeryana alacaklar bebekler akciğerlerini tam o haftalarda geliştirip tamamladıkları için 39 doldurmayinca tam almiyolarmıyolarmıs bir terslik sorun görünmedigi sürece