Amazon verdim canım da malesef her bebek aynı sartlar ve kosullar her zaman doğru bilinene elverişli olmuyor. 5 ml enjektorle besledım doymamış meğer yarısı aktığı ıcın yedırırken kac cc mama yediğini anlayamadık sarılık baslangıcı seker dusmesi uyanmadı 1 gece yogunbakmda ısık tedavısı gordu ve ben malesef alışırsa alışsın yeter ki doysun ve benım sutumu ıcsın diye bıberonla vermek zorunda kaldım kasık bıberonda kullanacak gibi depil malum eğilemiyorum bile yenı sezeryanlıym yavruma bakcam diye ınan hastanede bı kalktım o ağrıyla bıdaha yatmadım bile. Ya mama yiyecekti yine biberonla ya sütümü boyle verecektm