kızlar merhaba adetim normalde 5 ağustosta olması gerekiyordu ama olmadım 8 ağustosta kaset test yaptım silik çizgi çıktı daha sonra doktora gittim ultrason da görünmedi kan testi verdim çıkmadı doktorum 10. Gün gecikmeye kadar bekleyelim küçük is görünmeye bilir dedi 7. Günde adet oldum çevremde ki insanlar üstüne görme olabilir diyo ne derece doğru bilemiyorum şuan sizce ne yapmalıyım? Tekrar kan testi vermeli miyim ? Böyle birşey yaşayan varmıdır?