DuruMom_16 Kızlar doğum fotoğrafı çekimi yaptıracak misiniz? Gerekli görenler görmeyenler neler düşünüyorsunuz? Birde bursada anlaştiginiz fotoğrafçılar varsa tavsiye alabilirim
Merviiss DuruMom_16 ben çektirdim 2 değişik elbise ile hatıra nelere boşa para gidiyor buna da gitsin bebeğime de çektircem Allah izin verirse
Merviiss DuruMom_16 doğum değil hamile cekimi yanlış anlaşılma olmasın hastanede değil hastanede çekim ykk
AlmilaMomm DuruMom_16 Doğum için değil ama hamile çekimi ve yenidoğan çekimi için anlaştım bende bursadayım rümeysa pişkin le anlaştık haftaya nasipse hamile çekimim😍
oykumm_1233 DuruMom_16 valla ben hayat hastanesine gidiyorum gözde hanım mış dogum fotografcısı 400 tl ekonamık paketmiş bende onu tutucam
aryadamla Ben doğum anında düşünmüyorum açıkçası😅 hastahane odasında düşünüyorum onu da eşim arkadaşından makine rica edecek onunla yapacağız nasipse. Ben yenidoğan çekimi için prof. bi fotoğrafçı ile anlaşmayı düşünüyorum😇