Antalya1986 Cevaplarınız için çok teşekkür ederim rabbim hepimizin bebeklerini korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
benmuge Kubraceylin hayır yatmadım bana yat diyen de olmadı. Ama iş yapmadım kendimi yormadım eğilmedim mesela. 32.haftada yapayım iş dedim kanama geldi bida
ozge2306 Antalya1986 tam 12. Haftamda bende kanama ve lekelenme yaşadım. Doktorum 3 gün istirahat verdi düşük engelleyici iğne verdi çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı canım şuan 28. Haftamdayım korkma Allahın izniyle bişe olmaz
Yenianneeee Bende 12. Haftada yaşadım çok yoğun bir kanama. Suan 14+1 , doktor hep yatacaksın dedi. Yatıyorum öyle canım. Bebişlerimiz sağlıklı olsun yeter
Antalya1986 Hepinizin yorumu için teşekkürler çok şükür bugün kanamam kesildi kahverengi lekeye dönüştü inşaallah bi daha kanamam olmaz sizlerede acil şifalar diliyorum
Yazz12 Antalya1986 ben 10. Haftada kanama yaşadım suan 14 um hala progestan hap ve igne kullaniyorum hala lekelenme devam ediyor ama aktif kanama yok
Antalya1986 Yazz12 bu bizim için iyi bişey diye düşünüyorum kanama yok bi daha olurmu bilmiyorum inşaallah olmaz
Yazz12 Antalya1986 evet bu durumda kırmızı olmazsa korkma ama lekelenmenin de bitmesini isteriz dedi doktorun o beklemis kan bu sekilde lekelenme ile gidecekmis umarim bidaha olmaz🙏