Melissargun Merhaba anne ve anne adayları. Rabbim nasip ederse sayılı günler ve haftalarım kaldı ogluşumu kucağıma almak için .. 4-5 haftacik kadar bir kısa süre. Sezeryan olacağım. Tek sorun hastane çantamın ve bebek çanta.in hazır olmaması. Bebege daha hiçbirşey almadim. Ne kıyafeti var ne banyo-beslenme gereçleri hiçbirşey hazırlamadım. Sadece battaniyeleri hazır 4-5 tane ve 2 beşik (anne yani ve normal büyük beşik) birde bebek arabası (oturmaya başladığında binebilir yaza doğru) aldım Bebeğim ekimin son haftası doğacak. Ve bana yardım edecek kimsem yok. Fikirlerinizi bekliyorum Acaba kış bebeğime neler almalıyım ?? Hastane çantamda neler olmalı benim ve bebeğim için? Ve bebege genel anlamda neyden kaçar tane almalıyım ?? Uzun oldu kusura bakmayın ...
SaniyeBektaYazc Melissargun canım benim duvarıma bak ben hastane çantamı ve aldıklarımı paylaşmıştım daha öncelerden yenidoğan çok alma sakın 0-3 ay al
Melissargun Birde hediye gelmez bana çünkü kimsem akrabam ailem yok ne eşimin ne de benim var ailemiz akrabamız... Dostlarımız bile toplasan 2 yi geçmez. Sadece ikimiz variz
Ebruylmz Melissargun patikli altlardan da fazla alma canım boyları uzadığı için 2 veya 3 tane alsan yeter 😊 ben genellikle patiksiz olanları tercih ettim.
Hcrksk Canım çoğunlukla 0-3 ve 3-6 ay al.10 lu hastane çıkışı almana gerek Yok.onun yerine kendin setler oluşturabilirsin.e bebekte güzel indirimler var.ayrıca Melis bebe sayfasında da güzel kışlıklar var.ben şahsen tüketim çılgınlığına kapılmamak adına bebe cruz ve dolap uygulamalarından bebeğim için etiketli yeni ürünler aldım hem de piyasanın yarı fiyatına.tavsiye ederim sana da.büyük ihtimal doğumlarımız aynı zamanda.aslında hızlanmakta fayda var daha kıyafetler alınıp yıkanıp ütülenecek artık ağırlaştık zor olabilir.uzun kollu zıbınlar al,ağız ve ter bezlerinden al.lcw nin bebek ürünleri de güZel ben genelde outlerden aldım.bez 1 paket aldım duruma göre değiştirebilirim diye.kendime depent bez aldım.gecelik ve pijamalarımı jarpierre outten aldım ufak defolu ama hiç belli değil.3 takımı 160 liraya aldım.