Merweeeeee Hamilelikte calısabiliyor musunuz. :) nasıl calısıyorsunuz. Benim konular bitti ama matematiğe tekrara pek zaman kalmadı 20 ekim doğum
MomBse Merweeeeee çalısmaya çalışıyorum 😔 matematiğim hiç iyi değildir napıcam bilmiyorum hemen de sıkılıyorum ama artık bu sene olması lazım birşeyler 2014den beri bekliyorum hayırlısı hepimiz icin bakalım 🙏
Kadze Merweeeeee dogum kasım oldgu ıcın migrenimde kitap okumaya dahı zor izin veriyor 2020ye bırakrm ama merkezi atamalar kalkmazsa inş xalusan herkesin gönlünce olur inş🙏
Defnem_26 Benimde tam 40 haftada gelirse 31 ekim doğum doktora azcik erken mi doğursam sınav var diyorum oldu erken dogurtayim diyor :)))
Merweeeeee Defnem_26 aaa inanmıyorum aynı gün hamile kalmısız :)) ben sezaryen olacam o yüzden sınava kadar baya iyi olurum diye düşünüyorum:)
Defnem_26 Merweeeeee hadi hayırlısı canim benim doğum şekli belli değil daha sezeryan olsam azcik toparlarım ama sinav gününe kadar gelmezse 40+4 oluyorum sınava girmek hayallere kaldı 😐