Merhabalar, ben 37+3 haftalık gebeyim. Bugün çatı mauyenesinde 2-3 cm açıklık olduğunu söyledi doktor. Nst de de %40 sancım çıktı. Doktor doğum için net tarih vermedi sancın gelirse hemen doğurursun dedi . Sizce doğum yakın mı ? Tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi alabilir miyim