Ogretmen_Anne_ Bebeğim makat gelişi olduğu için sezaryen olcam devlette kaçıncı haftada yapılıyor devlette sezaryen? Ayrıca gereken şeyler nedir süreç nasıl ilerliyor kızlar? Doktora gideceğim gün 37+1 olcaz 5 gün sonra gidiyoruz.
ikimelekannesii22 Ogretmen_Anne_ bi tanıdığımda aynı böyle makat gelişliydi 40 haftaya kadar beklediler sonra sezeryana aldılar oda devlette oldu
Serpilaksu11 Ogretmen_Anne_ 39 da yaptılar benimkini. Doktor ameliyat sonrası çıkarken birdaha bu kadar uzun bekletmeyelim,38 de alalım demiş.
Ogretmen_Anne_ ikimelekannesii22 neden bekliyorlar o kadar geç bi durumda bebe erken gelmek isterse nolcak peki