36+4de oldum şuan yeni 37 haftalık olduk. Bebiş bi tık ileride gittiği için ve doğum kanalına girdiğinden çatı muayenesi yaptı. Kendinizi kasmayın sadece ve oraya odaklanmayın muayene esnasında aklınızdan başka şeyler geçirin 2-3 saniyelik bişey zaten 😍